Opis
Podczas szkolenia omówione są szczegółowo zagadnienia:
1. Czym jest lejek marketingowy?
2. Budowa lejka
3. Leady i prospecting
4. Mierzenie efektywności lejka
5. Optymalizacja lejka
Szkolenie prezentuje w jaki sposób budować marketingową część lejka. Prezentowany zakres materiału obejmuje analizę kanałów marketingowych, prezentacje narzędzi marketingowych, praktyczne porady na temat pozyskiwania i dojrzewania leadów w lejku, doboru narzędzi i kanałów w tym procesie. Odnosi się również do tworzenia strategii firmy.
Szkolenie prowadzi Krzysztof Boruta, ekspert z agencji I.AM.
Specjalizuje się w analizie modeli biznesowych zwłaszcza nowych firm technologicznych (startup) i wprowadzania ich na rynek. Zajmuje się analizowaniem procesów, budowaniem strategii, celów marketingowych, tworzeniem i wdrażaniem planów marketingowych, a następnie ich optymalizacją i automatyzacją działań.
Informacje:
Szkolenia będą dostępne bez limitu czasowego, możesz je oglądać w dowolnym terminie.
Dla wszystkich osób, które zakupiły dostęp do nagrań, możliwe będzie oglądanie na naszej platformie po zalogowaniu.
Szkolenia są dostępne w playerze online i nie można ich pobrać na dysk.