Opis
W ramach 1,5h szkolenia omówione są szczegółowo następujące zagadnienia:
1. Co to jest plan marketingowy?
2. Tworzenie planu w korelacji do strategii firmy.
3. Określenie celów planu marketingowego.
4. Dobór kanałów i narzędzi marketingowych.
5. Opracowanie strategii marketingowej.
6. Budżety i wskaźniki.
Mocne punkty szkolenia to:
- rzetelna wiedza,
- cenne wskazówki praktyka.
W szkoleniu omówiony jest kompleksowy plan marketingowy, umożliwiający dostosowanie działań do danej specyfiki firmy, ale z naciskiem na firmy sektora b2b. Wyjaśnione są merytoryczne aspekty i zależności, ale też wiele przykładów zastosowań wprost z praktyki i wdrożeń w firmach.
Szkolenie prowadzi Krzysztof Boruta, ekspert z agencji IAM.
Specjalizuje się w analizie modeli biznesowych zwłaszcza nowych firm technologicznych (startup) i wprowadzania ich na rynek. Zajmuje się analizowaniem procesów, budowaniem strategii, celów marketingowych, tworzeniem i wdrażaniem planów marketingowych, a następnie ich optymalizacją i automatyzacją działań.
Informacje:
Szkolenia będą dostępne bez limitu czasowego, możesz je oglądać w dowolnym terminie.
Dla wszystkich osób, które zakupiły dostęp do nagrań, możliwe będzie oglądanie na naszej platformie po zalogowaniu.
Szkolenia są dostępne w playerze online i nie można ich pobrać na dysk.