Opis
W planie 1,5h szkolenia znalazły się następujące zagadnienia:
- “Wojny wygrywa się w pokoju sztabowym, a nie na polu walki” – gen. Eisenhower
- Strategia a plan marketingowy
- Zasada przewodnia
- Definicja biznesu
- Role i optyka biznesu
- Kroki – jądro strategii
- Diagnoza problemu
- Koncepcja – główne kierunki działań
- Konieczne zasoby
- Wykonanie
Jest to trzecie szkolenie z cyklu poświęconego marketingowi dla firm. Stanowi solidną dawkę praktycznej i konkretnej wiedzy, którą warto poznać i wdrożyć w przedsiębiorstwie.
Główną prowadzącą i ekspertem jest Agnieszka Szklarczyk, wieloletni dyrektor marketingu dużych polskich spółek, praktyk optymalizacji procesów marketingowych i sprzedażowych, autorka licznych publikacji w mediach branżowych i biznesowych, CEO Agencji Marketingowej IAM.
Informacje:
Szkolenia będą dostępne bez limitu czasowego, możesz je oglądać w dowolnym terminie.
Dla wszystkich osób, które zakupiły dostęp do nagrań, możliwe będzie oglądanie na naszej platformie po zalogowaniu.
Szkolenia są dostępne w playerze online i nie można ich pobrać na dysk.